Een nieuw jaar, een nieuwe lach
De start van een nieuw jaar is de perfecte tijd om stil te staan bij je leefstijl en wat je daaraan in het komende jaar anders of beter wilt gaan doen. Traditiegetrouw komen goede voornemens als ‘gezonder eten’ en ‘meer bewegen’ al gauw op tafel tijdens de jaarwisseling. Maar wist je dat goede voornemens voor je gezondheid niet compleet zijn zonder aandacht voor je gebit en een bezoek aan de tandarts ?
,,Het nieuwe jaar is de perfecte gelegenheid om ook stil te staan bij je tandverzorging”, vertelt Britt Hageraats, eigenaar van De Gebitskliniek in Sliedrecht. ,,We spreken heel vaak mensen die al langere tijd klachten of wensen hebben ten aanzien van hun gebit maar toch steeds niet de stap zetten om naar de tandarts of specialist te gaan. Dat is zonde, want klachten verergeren vaak snel, en iedereen verdient het om vrijuit te kunnen lachen!”
ALLES ONDER 1 DAK
De Gebitskliniek vestigde zich tien jaar geleden op de Kerkbuurt in Sliedrecht en is inmiddels uitgegroeid tot een compleet tandheelkundig centrum. Van periodieke tandartscontroles en mondhygiëne tot specialisten op het gebied van orthodontie, gebitsrenovatie, gebitsprothese of esthetische tandheelkunde, voor alles kun je terecht in de moderne praktijk in Sliedrecht. En als je een bezoek aan de tandarts al heel lang uitstelt uit schaamte of tandarts angst kun je met een gerust hart een afspraak maken bij De Gebitskliniek want ook daar hebben ze ruime ervaring mee.
PERSOONIJK BEHANDELPLAN
Vanuit het hele land komen mensen naar de praktijk in Sliedrecht, mede vanwege de unieke en persoonlijke service. Hageraats vertelt: ,,Echte aandacht voor onze cliënten vinden we heel belangrijk en dat begint al bij het telefoongesprek dat je hebt met de receptionist. Ook krijg je een vaste behandelaar toegewezen, nemen we de tijd voor al onze cliënten, we luisteren goed naar de klachten en wensen, communiceren duidelijk, bieden -indien mogelijk- verschillende opties en stellen altijd een persoonlijk behandelplan op, passend bij het budget en de behoeften van de cliënt. Sommige mensen willen bijvoorbeeld precies weten wat we gaan doen, terwijl anderen het liefst de behandeling ondergaan zonder tekst en uitleg. We proberen een bezoek aan de tandarts zo goed en prettig mogelijk te maken.” Naast de persoonlijke aandacht van de specialisten draagt ook de inrichting van de praktijk bij aan een prettige ervaring. Er is daarom bewust gebruikgemaakt van natuurlijke kleuren en materialen in het interieur en zelfs over de geur en de muziek is nagedacht. ,,Het klinkt misschien bijzonder, maar we willen het gevoel van een huiskamer creëren. Alles om de cliënt een ze positief mogelijke ervaring te bieden”, legt Hageraats uit.
De ruime openingstijden zorgen ervoor dat je ook terechtkunt als je doordeweeks weinig tijd hebt: De Gebitskliniek is zes dagen per week geopend. ,,Dus heb je al jarenlang last van een slecht zittende prothese, heb je problemen met kauwen of praten, last van verkleuring van je tanden, pijn aan je gebit of wil je eindelijk eens iets laten doen aan je scheve tanden? Maak een afspraak en begin het nieuwe jaar met een nieuwe lach!”