Klachtenregeling
Heeft u een klacht of een onbeantwoorde vraag, geef dat dan bij ons aan.
Klachtenregeling
Heeft u een klacht of een onbeantwoorde vraag, geef dat dan bij ons aan. Mocht het voorkomen dat u vindt dat wij u onzorgvuldig of onjuist hebben geïnformeerd of hebben behandeld? Meld dit dan ook! Uw tandarts kan dan nog eens uitleggen waarom hij of zij op een bepaalde manier heeft gehandeld. Samen zoeken we dan naar een oplossing voor u.
Second opinion
Soms komt het echter voor dat het vertrouwen hierna nog niet genoeg is hersteld. U heeft dan de mogelijkheid om u te wenden tot een andere tandarts die een second opinion (tweede mening) kan geven.
Informatiepunt en klachtenregeling
Komen we er samen niet uit, dan kunt u advies inwinnen bij de KNMT, waar wij bij zijn aangesloten. Zij kunnen u onafhankelijk adviseren. Bent u daar niet mee geholpen, dan kunt u gebruik maken van de klachtenregeling die de KNMT aanbiedt.
Adres
De Gebitskliniek
De Gebitskliniek is een handelsnaam van Tand’Arts Services BV.
KvK inschrijvingsnummer:
596 49 844
AGB code:
38000516
Contactformulier
Vul het contactformulier in, indien u een vraag heeft of meer wilt weten over een bepaald onderwerp. Wij nemen vandaag of de volgende werkdag contact met u op.