Hero sfeerafbeelding klachtenregeling

Klachtenregeling

Heeft u een klacht of een onbeantwoorde vraag, geef dat dan bij ons aan.

Scroll verder

Klachtenregeling

Laat het ons weten!

Heeft u een klacht of een onbeantwoorde vraag, geef dat dan bij ons aan. Mocht het voorkomen dat u vindt dat wij u onzorgvuldig of onjuist hebben geïnformeerd of hebben behandeld? Meld dit dan ook! Uw tandarts kan dan nog eens uitleggen waarom hij of zij op een bepaalde manier heeft gehandeld. Samen zoeken we dan naar een oplossing voor u.

Second opinion

Soms komt het echter voor dat het vertrouwen hierna nog niet genoeg is hersteld. U heeft dan de mogelijkheid om u te wenden tot een andere tandarts die een second opinion (tweede mening) kan geven.

Contact opnemen

Informatiepunt en klachtenregeling

Komen we er samen niet uit, dan kunt u advies inwinnen bij de KNMT, waar wij bij zijn aangesloten. Zij kunnen u onafhankelijk adviseren. Bent u daar niet mee geholpen, dan kunt u gebruik maken van de klachtenregeling die de KNMT aanbiedt.

Wat als klachtbemiddeling niet lukt?

Wanneer de klacht niet wordt opgelost met de hulp van de klachtenfunctionaris, dan is het mogelijk de klacht te laten beoordelen door de Geschilleninstantie Mondzorg. Deze doet een bindende uitspraak over de klacht.

Adres

De Gebitskliniek
Kerkbuurt 107, 3361BE Sliedrecht
0184-63 69 64
info@degebitskliniek.nl

De Gebitskliniek

De Gebitskliniek is een handelsnaam van Tand’Arts Services BV.

KvK inschrijvingsnummer:
596 49 844

AGB code:
38000516

Nog vragen?

Wij helpen u graag.

Bel ons direct op 0184-63 69 64Komt het u nu even niet uit of is onze tandartspraktijk al gesloten? Laat een bericht achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

team-behind-reception-2
team-behind-reception-2